5 Nisan 2014 Cumartesi

01 Ağustos '11

Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
659

Bana Mardin'i anlat

Bana Mardin'i anlat
Çocuk tebessümünde hayatı,  
Köy yollarındaki saflığı,  
Tarihin bu şehirde neler yaşadığını,  
Bana Mardin’i anlat ve sevdalarını. 
Işıklı gecelerinde sarhoşluğunu,  
Kızıltepe’de güneşin doğuşunu,  
Gelene geçene verdiğin selamı,  
Uzaklığını ya da yakınlığını! Mardin’i anlat. 
Bana Mardin’i anlat en doğal haliyle,  
Konaklarında yaşanan aşkları anlat. 
Efsanelerini ve gerçek masallarını,  
Senin gözünde bitmek bilmeyen yollarını. 
Bu şehrin sana neler hatırlattığını,  
Doğduğundan itibaren yaşadığın anıları,  
Taşında toprağında sakladığın hayatı,  
Bir gurbetçi gözüyle bana Mardin’i anlat. 
Köylerinin nasıl terke uğradığını,  
Kimsesiz ailelerin sahipsiz kalışını. 
Annelerin yüreği acılı evlat uğurlayışlarını,  
Bir çocuk selamıyla bana Mardin’i anlat. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder